مقاوم سازی سازه های بتنی
کلینیک بتن ایران
کـلینیــــک بتـــــــن ایران ، هلدینـــــگ تولـــــــــیدی ، مــــــهندسی ، بـــــــازرگانی و آموزشـــــی بتــن کشور
ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه ۸:۰۰ - ۱۸:۰۰

Search

تولید کننده چسب های کاشت میلگرد دو جزئی کاتریجی و اپوکسی در ایران

تماس برای مشاوره؟

متخصصین و کارشناسان کلینیک بتن ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

تولید کننده چسب های کاشت میلگرد دو جزئی کاتریجی و اپوکسی در ایران
فهرست

تولید کننده چسب های کاشت میلگرد دو جزئی کاتریجی و اپوکسی در ایران

تولید کننده چسب های کاشت میلگرد دو جزئی کاتریجی و اپوکسی در ایران – چسب کاشت میلگرد : ما دومین شرکت تولید کننده چسب های کاشت میلگرد دو جزئی کاتریجی و اپوکسی در ایران هستیم که توانسته ایم رضایت مشتریان خود را دراین زمینه به دست آوریم.

از کاشت میلگرد ، آرماتور و بلت در تغییرات نقشه ای ، نصب تجهیزات ، اجرای مقاوم سازی و تعمیرات سازه ای ، ایجاد سازه های جدید و الحاق کردن بخش های جدید به سازه ها استفاده می شود.

انواع چسب کاشت میلگرد و بولت

ترکیبات چسب های کاشت میلگرد شیمیایی بوده و دارای مشخصات مکانیکی و کاربردی متنوعی هستند و از نظر استفاده و بسته بندی به سه شیوه تولید می شوند.

 

چسب کاشت بولت کپسولی(پیچشی یا شیشه ای)

این چسب ها به صورت دو جزئی هستند و در داخل شیشه های شفاف تولید می شوند. از خانواده رزین اپوکسی وینیل استر و رزین هایپلی استر هستند. این چسب در برابر محیط های خورنده و اسیدها خیلی مقاوم هستند و پس از شکست جداره در مدت کوتاهی گیرش بالایی ایجاد می شود.

چسب های کپسولی یا شیشه ای در سایزهای مختلف هستند و برای کاشت بولت در بتن استفاده می شود. از بولت های سرمهره دار استفاده می شود که بعد از قرارگرفتن کپسول در سوراخ بولت به وسیله آچاربکس برقی در سوراخ پیچیده می شود.

 

چسب کاشت میلگرد کارتریجی

 

به صورت دو جزئی ، که جزء اول برپایه پلی استر ، رزین اپوکسی و وینیل استر بوده و جزء دوم به عنوان سخت کننده بر پایه پلی آمین است که موقع نصب بولت و یا آرماتور در انواع سطوح مختلف، چوبی و یا سنگی از آن استفاده می شود.

چسب کاشت میلگرد حجمی(کیلویی یا فله ای)

به صورت نوعی مخلوط دو جزئی و یا سه جزئی ، برپایه رزین اپوکسی و سخت کننده هپلی آمید است. این نوع چسب خاصیت چسبندگی بسیار عالی برای سطوح مختلف فولادی و بتنی دارد و دارای خاصیت مقاومت زیاد کششی و خمشی و همچنین خود متراکمی است.

طبق تجربه بین این سه نوع چسب کاشت میلگرد ، چسب های کارتریجی بهترین نوع چسب هستند. از جمله مزایای این چسب ها راحتی و سهولت در اجرا ، کیفیت زیاد و پایین بودن خطای انسانی و دستگاهی می توان نام برد. و در بخش های کرمو و ترک خورده بتن بهترین مقاومت را دارد فقط تنها عیب چسب کاشت میلگرد کارتریجی در مقایسه با چسب های دیگر قیمت بالای آن است.

 

تولید کننده چسب های کاشت میلگرد دو جزئی کاتریجی و اپوکسی در ایران

از جمله تحولات تاثیر گذار در ارجیا سازه های بتنی می توان کاشت میلگرد، بولت و آرماتور در بتن اشاره کرد. این امر با معرفی چسب های اپوکسی با کیفیت رواج پیدا کرد. تا پیش از آن برای این کرد اگر موضوع به تخریب بتن نمی کشید از اجرای سوراخ های با قطر بالا ، و طول زیاد و استفاده از گروت سیمانی استفاده می شود که علاوه بر کیفیت پایین با مشکلات زیادی روبرو بود.

مقاله های بتن:  طرح اختلاط بتن الیافی

با معرفی و روند رو به رشد استفاده از چسب های کاشت میلگرد در دنیا و تدوین استاندارد و آزمایشهای صورت گرفته مهندسین و مشاورین اعتماد لازم را در این امر به دست آورده و این موضوع رواج بیشتری یافت. در اینجا به معرفی چسب کاشت میلگرد و آرماتور هیلتی چیست پرداخته ایم.

این امر در تغییرات سازه ای ، مقاوم سازی و تعمیرات ، اشتباهات اجرایی ، اصلاحات طراحی ، کمک زیادی به مجریان و مهندسین به همراه داشت. چرا که اجرای کاشت میلگرد با مقاومت چسبندگی بالا ، در عین حال در کنار سهولت اجرا و سرعت بالا را میسر می نمود.

شرکت های متعددی در دنیا بر روی این موضوع کار و محصولاتی روانه بازار نمودند. این امر در ایران نیز با ورود محصولات شرکت هیلتی رو به گسترش نهاد. در حال حاضر در ایرن محصولات مختلفی از کشورهای آلمان ، ترکیه ، ایتالیا و  چین مورد استفاده قرار می گیرد.

در این راستا بخش تحقیق و توسعه ( R&D ) مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران در بخش تولیدی رایحه بتن سبز ، پس از مدت زیادی فعالیت فنی و آزمایشگاهی با دستیابی به فرمولاسیون لازم اقدام به تولید این محصول نموده است. این محصول در حال حاضر توسط سایر شرکت های ایرانی به صورت بسته بندی های سطلی ارائه می شود.

لذا با توجه به دو جزئی بودن محصول برای دقت در اختلاط محصول ، صرفه جویی در هزینه ها ، و سرعت عمل بالا همواره استفاده از نوع کاتریجی و اجرای با گان اهمیت و اقبال بیشتری داشته است. لذا با توجه به مشکلات ناشی از تجهیزات لازم و ظروف بسته بندی این امر در ایران قابل دستیابی نبوده است.

در این راستا این مجموعه با کار بر روی این فرآیند با تلاشهای گسترده توانسته اقدام به تولید این محصول در بسته بندی کاتریخی 390 و 450 میلی لیتری با ترکیب 2 به 1 و 3 به 1 نماید. همچنین در کنار ان اقدام به تولید چسب نصب سنگ ، و چسب ترمیم ترک نموده است.

چسب کاشت میلگرد، بولت و آرماتور

از ان رو با توجه به توانمندی های  این مجموعه و کیفیت بالای این محصولات این شرکت آمادگی دارد تا محصولات خود را با ارائه خدمات آزمایشگاهی کنترل کیفیت و نیز مشاوره رایگان به مجریان و کارفرمایان محترم تقدیم نماید.

شما می توانید برای مشاوره و تهیه چسب های کاشت میلگرد و سایر محصولات با بخش بازرگانی ویا مهندسی مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران تماس حاصل فرمائید.

همچنین شما می توانید برای مشاوره و اجرای کرگیری و نیز کاشت انواع میلگرد و برش بتن با بخش مهندسی کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران تماس حاصل فرمائید.

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ثبت نام / ورود