دستورالعمل آب بندی بتن
کلینیک بتن ایران
کـلینیــــک بتـــــــن ایران ، هلدینـــــگ تولـــــــــیدی ، مــــــهندسی ، بـــــــازرگانی و آموزشـــــی بتــن کشور
ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه ۸:۰۰ - ۱۸:۰۰

Search

فروش رنگ بتن در تهران | قیمت رنگ بتن

تماس برای مشاوره؟

متخصصین و کارشناسان کلینیک بتن ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

فروش رنگ بتن در تهران | قیمت رنگ بتن
فهرست

 

فروش رنگ بتن در تهران : از رنگ بتن اغلب برای نمای ساختمان ، گچ کاری ، بلوک سازی و جدول سازی استفاده می کنند. رنگ بتن به اجزای بتنی و ساختمان ها ، فضای شهری زیبایی می بخشد و فضاهای بتنی را از خشک و بی روح بودن و همچنین تک رنگ بودن خارج می کند و به شهر شکل زیبایی می دهد و با چشم اندازی زیبا ، باعث نشاط می شود.

اما رنگ بتن علاوه بر زیبایی بخشیدن کاربردهای دیگری نیز دارد و یک محصول بسیار مفید به حساب می آید. شاید مردم تصور کنند که رنگ بتن مقاومت بتن را از بین می برد ولی این یک تفکر کاملا غلط است که نه تنها مقاومت بتن را کم نمی کند بلکه باعث زیبایی هم می شود.

رنگ بتن در برابر نورخورشید بسیار مقاوم است و در برابر نور خورشید حالت خود را از دست نمی دهد. از دیگر کاربردهای رنگ بتن می توان به : نداشتن خطر زیست محیطی ، ثبات در برابر عوامل محیطی ، نداشتن تاثیر منفی و حفظ کیفیت در فضای قلیایی می توان اشاره نمود.

 

قیمت رنگ بتن در تهران

قیمت رنگ بتن به عوامل مختلفی همچون برند ، کیفیت و رنگ بستگی دارد مثلا رنگ سبز و آبی گرانتر از بقیه رنگ ها هستند. همچنین انواع ایرانی و خارجی دارند که نوع خارجی آن گرون تر است.

برای اینکه نمای بتن خود را زیبا کنید می بایست رنگ بتن تهیه کنید فروش رنگ بتن در تهران به قیمت مناسب و کیفیت تضمینی ، هر سازه ای که تا کنون بشر دست به ساخت آن زده است شامل بخش های متفاوتی است که یکی از آن بخش ها نمای سازه می باشد. با توجه به اینکه نما در قسمت بیرونی ساختمان و در معرض دید می باشد، طراحی نما نیز به اندازه طراحی سایر المان های یک سازه مورد توجه و از اهمت بسیاری برخوردار است.

از پرکاربردترین مصالحی که امروزه بصورت گسترده در صنعت ساختمان استفاده میشود، بتن است. با توجه به در دسترس بودن و قیمت مناسب این محصول،  استفاده های زیادی از آن در بخش نمای سازه میشود. در کنار استفاده از متریال های متفاوت در نمای سازه و بافت ساختمان، بتن حتی در نما نقش سازه ای را نیز ایفا میکند. امروزه نماهای بتنی با توجه به استحکام، دوام، پایایی و قیمت مناسبی که دارند بسیار مرد توجه معماران و مهندسان ساختمان قرار گرفته اند.

 

قیمت رنگ بتن

مزایا رنگ بتن در تهران

همانطور که مهندسان و متخصصین صنعت ساختمان واقف هستند، بتن دارای بافتی اسفنجی است و دچار انقباض و انبساط های فراوانی می شود. همین امر منجر به ترک خوردگی بتن و ایجاد دزر در بتن های اجرایی میشود. که یکی از دلایل ترک خوردگی بتن به حساب می آید.

مقاله های بتن:  قیمت فروش کولتار اپوکسی

هم چنین آب به راحتی توسط بتن جذب شده و به لایه های زیرین نفوذ کرده و موجوب ترکیدن بتن یا اصطلاحا شن نما شدن بتن می شودمزایا رنگ بتن این است که جلوگیری کند از نفوذ این موارد به بتن و در موارد بسیاری نیز دیده ایم که بتن در برابر قلیا و سولفات هیچ مقاومتی از خود نشان نداده و به راحتی از بین می رود یا و… مشکلاتی از این دست که غالباٌ بتن در المان های مختلف یک سازه از خود نشان می دهد متخصصین را بر آن داشت تا راهکارهای عملی و اجرایی موجبات رفع این مشکلات در بتن را فراهم آورند.

در موضوع نماهای بتنی در سازه های عظیم، مانند سدها، سازه های آبی، فرودگاه ها و…، برای داشتن سطحی که بتواند هم نقش سازه ای داشته باشد و هم از بتن محافظ کند و هم نمایی زیبا و یکدست ارائه دهد طرح بتن اکسپور یا نمای پیش ساخته بتنی ارائه شد اما آن هم دچار محدودیت های خاصی من جمله محدودیت در اجرا، محدودیت در قالب بندی و ابعاد تایل ها، وجود بولت ها و فاصله های میان تایل ها در نما و… داشت.

از این رو کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران متخصص در ارائه انواع خدمات و محصولات مهندسی بتن با متخصصین مجرب خود و مجوزهای مربوطه، پوششی را تولید نمود با عنوان پوشش رنگ بتن در ایران.

خرید رنگ نمای بتن DEZOPAINT 2020

مشخصات رنگ بتن

رنگ بتن پوششی است برای اجرای نمای اکسپوز در سازه های بتنی مانند نمای داخلی و خارجی ساختمان ها، پل ها و ….

این پوشش رنگ طوسی یکنواختی کاملا مشابه رنگ بتن را  بر روی سطوح بتنی ایجاد کرده و همزمان از بتن در برابر رطوبت و کربناتاسیون محافظت میکند. هم چنین میتوان گفت که این رنگ، به غیر از مشابهت رنگ به بتن، میتواند به سطح زیرین کار بچسبد (چسبندگی عالی) و امکان تنفس بتن را نیز فراهم می آورد.

این رنگ بتن، با پیستوله پاششی به راحتی اجرا میشودو نیازی به آب ندارد. زیرا این محصول دو جزء است که شامل جزئ مایع و جزء جامد میباشد.در گذر زمان، تغییر رنگ نخواهد داشتو در برابر  شستشو، بارندگی و طوبت مقاوم است. مقاومت مکانیکی نمای مد نظر را هم تا حد زیادی افزاش میدهد.

برای نتیجه ای بهتر می بایست سطح نمای بتنی پیش از اجرا، کاملاً  تمیز و عاری از هرگونه گرد و غبار شود و اگر محل هایی بتن دچار خوردگی یا شن زدگی یا ترک است بصورت کامل ترمیم شده و سپس رنگ بتن اجرا گردد.

برای تهیه و فروش رنگ بتن در تهران میتوانید با کلینیک فن و تخصصی بتن ایران تماس بگیرید

 

 

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ثبت نام / ورود