دستورالعمل آب بندی بتن
کلینیک بتن ایران
کـلینیــــک بتـــــــن ایران ، هلدینـــــگ تولـــــــــیدی ، مــــــهندسی ، بـــــــازرگانی و آموزشـــــی بتــن کشور
ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه ۸:۰۰ - ۱۸:۰۰

Search

پروژه تعمیرات و بازسازی سازه های بتنی نیروگاه اتمی بوشهر

تماس برای مشاوره؟

متخصصین و کارشناسان کلینیک بتن ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

پروژه تعمیرات و بازسازی سازه های بتنی نیروگاه اتمی بوشهر
فهرست

عنوان پروژه : پروژه تعمیرات و بازسازی سازه های بتنی نیروگاه اتمی بوشهر

موضوع پروژه : براساس این قرارداد که فی مابین شرکت ژرف تابان مهر بخش مهندسی هلدینگ کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران و سازمان بهره برداری از نیروگاه های انرژی اتمی منعقد گردیده است اقدام به تعمیرات تعدادی از سازه های بتنی نیروگاه اتمی بوشهر اقدام می گردد.

تاریخ پروژه : این پروژه در سال 1403 ابلاغ و در حال انجام می باشد.

پروژه تعمیرات و بازسازی سازه های بتنی نیروگاه اتمی بوشهر

کارفرما : سازمان انرژی اتمی ایران

مشکلات و محدودیت های پروژه : از مشکلات این پروژه می توان به شرایط شات دانی برخی از سازه ها ، ارتفاع و ساحلی بودن سازه ها ، گرمای محیط اشاره کرد.

متریال استفاده شده در پروژه : در این پروژه از انواع روش های تعمیراتی بتن استفاده شده است. محصولات استفاده شده در این پروژه از تولیدات شرکت رایحه بتن سبز بخش تولیدی هلدینگ کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران بوده است. برخی از متریال استفاده شده ، افزودنی ژل میکروسیلیس ، پوشش محافظتی ، چسب بتن ، خمیر کاشت میلگرد ، ملات تعمیراتی ، رزین تزریقی اپوکسی و پلی یورتان ، گروت تزریقی می باشد.

پروژه تعمیرات و بازسازی سازه های بتنی نیروگاه اتمی بوشهر

خلاصه ای از پروژه : در این پروژه با توجه به قدمت بالا و شرایط خاص پروژه و احداث ، انواع مختلفی از آسیب های در ابعاد و فضای مختلف وجود داشته که برای هر یک برابر استاندارد های بین المللی روش تعمیراتی انتخاب و به کار گرفته شده است.

پیمانکار : شرکت مهندسی ژرف تابان مهر

 

شما می توانید برای مشاوره و اجرای پروژه تعمیراتی ، آب بندی و مقاوم سازی با بخش مهندسی مجموعه ( 09120916272 – 09120916271 ) تماس حاصل فرمائید. این شرکت دارای رتبه صلاحیت مشاوره سازه و مقاوم سازی و پیمانکار ابنیه و تاسیسات تجهیزات از سازمان برنامه بودجه بوده و بیش از 20 سال سابقه اجرایی و مشاوره در زمینه بازسازی و تعمیرات سازه های بتنی صنعتی را دارا می باشد.

مقاله های بتن:  پروژه پوشش محافظتی پتروشیمی مسجد سلیمان
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ثبت نام / ورود