دستورالعمل آب بندی بتن
کلینیک بتن ایران
کـلینیــــک بتـــــــن ایران ، هلدینـــــگ تولـــــــــیدی ، مــــــهندسی ، بـــــــازرگانی و آموزشـــــی بتــن کشور
ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه ۸:۰۰ - ۱۸:۰۰

Search

تعمیرات و حفاظت سازه های بتنی فولاد بوتیا

تماس برای مشاوره؟

متخصصین و کارشناسان کلینیک بتن ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

فهرست

تعمیرات و حفاظت سازه های بتنی فولاد بوتیا

شرح کار قرارداد :تعمیرات و حفاظت سازه های بتنی فولاد بوتیا

براساس این قرارداد که فی مابین شرکت مانا و شرکت مهندسی ژرف تابان مهر در خصوص تعمیرات سازه های بتنی مختلف کارخانه فولاد بوتیا منعقد گردیده است آیتم های مختلف کاری مانند پوشش سازه های تیکنر بتنی ، کولینگ تاور ، مخازن اسید ، مخازن آب خام ، آب و فاضلاب ، کف پوش اپوکسی ، پوشش محافظتی استراکچر فلزی و کاشی ضد اسید صورت می گیرد.

مدت اولیه این قرارداد هشت ماه و مبلغ اولیه قرارداد دویست و بیست میلیارد ریال می باشد. از خصوصیات این پروژه می توان به تعدد آیتمهای کاری ، روش های تعیمراتی ، آسیب های جدی برخی از سازه ها ، محدودیت های زمانی اجرا سازه ها ، ارتفاع بالای 16 متری در برخی سازه ها و … اشاره کرد.

پرسنل شاغل در این پروزه شامل سه مهندس فنی و سرپرستی و 50 نفر نیروی فنی اجرایی می باشند.

این مجموعه به عنوان شرکتی تخصصی همواره سعی می نماید تا عملیات انجامی را با بهترین کیفیت و براساس استاندارد ها و روش های روز دنیا انجام نماید. از این رو در این پروژه نیز با توجه به تنوع عملیات اجرایی ، انواع تکنیک های تعمیراتی به کار گرفته می شود.

شما می توانید برای مشاوره و همکاری در خصوص طراحی و اجرای طرح های تعمیرات ، آب بندی و مقاوم سازی با بخش مهندسی این شرکت تماس حاصل فرمائید. این مجموعه دارای گرید مشاور سازه و مقاوم سازی و پیمانکاری ابنیه بوده و علاوه بر توان کارشناسی از تجهیزات تخصصی به روز بهره مند است.

مقاله های بتن:  پروژه تجهیزات نیروگاه سد کارون سه
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ثبت نام / ورود