دستورالعمل آب بندی بتن
کلینیک بتن ایران
کـلینیــــک بتـــــــن ایران ، هلدینـــــگ تولـــــــــیدی ، مــــــهندسی ، بـــــــازرگانی و آموزشـــــی بتــن کشور
ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه ۸:۰۰ - ۱۸:۰۰

Search

چرا  (( کلینیک بتن ایران )) 

تماس برای مشاوره؟

متخصصین و کارشناسان کلینیک بتن ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

چرا  (( کلینیک بتن ایران )) 
فهرست

چرا  (( کلینیک بتن ایران )) 

چرا  (( کلینیک بتن ایران ))  – ما در هلدینگ کلینیک بتن ایران ( کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران )  سالها تلاش کرده ایم تا اکنون به پشتوانه فعالیت بیست ساله ، تجارب تخصصی ، تیم مهندسی تخصصی ، تجهیزات به روز ، آزمایشگاه پیشرفته ، ارتباط به منابع علمی روز دنیا ، اخذ تاییدیه های لازم به عنوان مجموعه ای جامع در زمینه بتن در ایران عزیز باشیم.

هلدینیگ کلینیک بتن ایران ، با عنایت و پشتوانه تلاش شبانه روزی در طول عمر خود ، همواره سعی نموده تا با به روز رسانی خود و هدف گذاری های بلند مجموعه ای منحصر به فرد که جایگاهی منحصر به فرد در عرصه بتن کشور داشته باشد را ایجاد نماید.

در حال حاضر با افتخار به خود می بالیم که با مجموعه ای تخصصی که ارائه دهنده مجموعه ای از خدمات تخصصی در زمینه بتن می باشد اقدام به حضور و خدمت رسانی منحصر به فرد در سراسر ایران و کشورهای همسایه نمایم.

آنچه می توانیم به عنوان وجه تمایز خود با سایر شرکت های همکار برشمریم به شرح ذیل است. این مجموعه با تلاش زیاد در حال حاضر شامل چندین بخش مجزا تخصصی در ذیل هلدینگ کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران می باشد.

مهندسین مشاور ژرف تابان مهر دارای رتبه صلاحیت مشاور سازه و مقاوم سازی

این شرکت با بیش از پانزده سال حضور موثر و پر رنگ در تعمیرات و مقاوم سازی و بهسازی سازه های های بتنی در حال حاضر جز محدود شرکت های دارای صلاحیت علمی و عملی مشاوره مقاوم سازی در سطح کشور می باشد که این نشان از سطح علمی بالای این مجموعه در این بخش می باشد که خود وجه تمایزی از بسیاری از شرکت های مجری تعمیرات و مقاوم سازی می باشد.

چرا  (( کلینیک بتن ایران )) 

شرکت تخصصی مجری تعمیرات ، بهسازی ، مقاومسازی و آب بندی سازه های بتنی

این شرکت در کنار بخش مهندسی ، با سالها تجربه موثر در بخش اجرا و انجام پروژه های بزرگ صنعتی و ملی در صنایع ، پتروشیمی ها ، اسکله ها ، نیروگاه ها ، تصفیه خانه ها ، سد ها ، نیروگاه اتمی و … معتبر و متخصصی ترین شرکت به لحاظ نیروهای انسانی کارآزموده ، تجهیزات تخصصی ، تجهیزات آزمایشگاهی و کارشناسی ، دانش به روز و سوابق اجرایی می باشد که به جرات سوابق متنوع این شرکت در روش های مختلف تعمیرات ، تجربیات منحصر به فرد برای این مجموعه به همراه داشته است.

 

آزمایشگاه تخصصی دوام بتن و ارزیابی غیر مخرب بتن

هلیدینگ کلینیک بتن ایران ، با در اختیار گرفتن تیم تخصصی و نیز فراهم کردن تجهیزات تخصصی و به روز آزمایشگاهی، خود را مجهز به انجام تست های تخصصی و فوق تخصصی دوام و غیرمخرب بتن نموده است. تا جایی که می توان گفت بسیاری از تست های ارائه شده در این مجموعه منحصر به فرد است. همچنین این شرکت در این بخش از پروژه های تحقیقاتی و پروژهشی حمایت می نماید.

مقاله های بتن:  پی یا فونداسیون ساختمان | انواع فونداسیون یا پی | مزایا و کاربرد پی های گسترده ، منفرد و نواری

از جمله آزمایشهای ارائه شده در این مجموعه می توان به پتروگرافی بتن ، مقاومت الکتریکی ، هافسل ، عمق کربناتاسیون ، RCPT ، تعیین عمق نفوذ آب ، تعیین عمق نفوذ یون کلر ، کشش الیاف FRP ، اسکن بتن ، مقاومت برشی ، مقاومت فشاری ، مدول الاستیسیته ، ضریت پواسون ، مقاومت خمشی ، مقاومت چسبندگی ، پول اف ، پول اوت ، تعیین عمق ترک ، تعیین غیرمخرب مقاومت ، ذوب و یخ بندان ، تبلور نمک و غیره می باشد.

چرا  (( کلینیک بتن ایران )) 

بخش تولیدی و بازرگانی رایحه بتن سبز

شرکت رایحه بتن سبز به عنوان بخش تولیدی و بازرگانی هلدینگ کلینیک بتن ایران، یکی از به روز ترین و معتبرترین تولید کنندگان مواد شیمیایی و افزودنی های بتن با بالترین کیفیت می باشد. این شرکت دارای تکنولوژی تولید کروبکسیلات با آخرین تکنولوژی روز دنیا و گامی بالاتر از همه تولید کنندگان داخلی می باشد. همچنین دارای خط تولید چسب کاشت میلگرد کاتریخی می باشد. این مجموعه وارد کننده بسیاری از تجهیزات تخصصی تعمیرات و مقاوم سازی و آب بندی و نمایندگی انحصاری شرکت معتبر پنترون می باشد.

این شرکت تولیدات خود را براساس بالترین استانداردهای روز دنیا تولید و دارای استانداردهای ملی ایران و عضو وندورلیست وزارت نفت می باشد.

 

چرا  (( کلینیک بتن ایران )) 

بخش آموزش ، موسسه توسعه علمی تعمیرات بتن ایران

این هلدینگ با شناسایی خلا موجود اقدام به راه اندازی مجموعه ای برای آموزش تخصصی تعمیرات، مقاوم سازی و آب بندی به صورت عملی و تئوری با جزئیات و مباحث روز دنیا نموده است تا کیفیت تعمیرات به عنوان امری لازم و ضروری را در سطح کشور با پرورش نیروهای تخصصی ارتقا دهد.

 

گواهی نامه ها  و مطالعات علمی کلینیک بتن ایران

این مجموعه بیش از ده مقاله علمی و پژوهشی و نیز هفت جلد کتاب تخصصی در زمینه تعمیرات و بتن ریزی نگاشته است. عضو انجمن بین المللی تعمیرات بتن امریکا بوده و دارای گواهینامه ایزو و CE می باشد.

 

آدرس کلینیک بتن ایران

آدرس دفتر مرکزی کلینیک بتن ایران ، واقع در شهرک غرب ، خیابان استاد شجریابان شمالی ، کوچه بیست و یک ، پلاک 5 می باشد

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ثبت نام / ورود