دستورالعمل آب بندی بتن
کلینیک بتن ایران
کـلینیــــک بتـــــــن ایران ، هلدینـــــگ تولـــــــــیدی ، مــــــهندسی ، بـــــــازرگانی و آموزشـــــی بتــن کشور
ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه ۸:۰۰ - ۱۸:۰۰

Search

قیمت خرید اسپیسر بتنی

اسپیسرهای بتنی معمولا به صورتی طراحی و ساخته می شوند که هر نوع ان دو تا چهار سایز کاور را پوشش می دهند و این سفارش دادن و مصرف را دچار سهولت می کند. در حالی که نوع پلاستیکی همواره دارای یک سایز می باشد.

اسپیسرهای بتنی در اشکال مختلف تولید می شوند که بسته به نوع و کاربرد از انواع مختلف تولید و مصرف می شوند. اسپیسرهای بتنی با ابعاد از 2 ، 2.5 ، 3 ، 3.5 ، 4 ، 4.5 ، 5 ، 5.5 ، 6 ، 7 ، 7.5 سانتیمتر برای دیوار و کف تولید می شوند.معمولا هر اسپیسر دو تا سه سایز از این ارتفاع ها را پوشش می دهد و از سوی دیگر قطر میلگرد نیز دارای محدودیت اندازه کمتری می باشد.

توضیحات

قیمت اسپیسر بتنی

قیمت بتن برای حفظ دوام تحت تاثیر مستقیم دو موضوع می باشد. گزینه نخست نفوذ پذیری بتن می باشد. و گزینه دوم کاور میلگرهای مدفون در بتن می باشد. از این رو در همه آئین نامه نسبت آب به سیمان به عنوان پارامتر مستقیم موثر در نفوذپذیری بتن و میزان کاور بتن مجاز بسته به شرایط محیطی مورد توجه قرار می گیرد.

با توجه به اینکه عمده آسیب های رایج در تخریب سازه های بتنی ناشی از فرآیند خوردگی میلگردها می باشد این امر را می توان مهمترین عامل دوام سازه های بتنی دانست.

کاور میلگردها در شرایط مختلف محیطی و نیز نوع سازه متفاوت است. که برای تامین آن و اطمینان از آن از روش های استاندارد و معین استفاده می شود.

مطمئن و استاندارد ترین روش مرسوم در جهان ، استفاده از اسپیسر یا فاصله نگهدارهای میلگردها می باشد. اسپیسرهای میلگرد در دو نوع بتنی و پلاستیکی در دسترسی و تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. در ایران هم از دو نوع قیمت اسپیسر بتنی و پلاستیکی استفاده می شود.

اگر به خواهیم قضاوتی فنی در خصوص اسپیسرهای پلاستیکی و بتنی داشته باشیم می توان گفت هر یک دارای محاسن و معایبی هستند. ولی به طور کلی از دیگاه نگارنده و تجارت موجود به دلایل زیر می توان اسپیسرهای بتنی را نسبت به اسپیسرهای پلاستیکی ارجح دانست.

  • اسپیسرهای پلاستیکی در برابر فشارهای سنگین دچار له شدگی می گردند.
  • در دمای بالا و گرم تابستان اسپیسرهای پلاستیکی دچار لهیدگی و آسیب می شوند.
  • اسپیسرهای پلاستیکی دارای محدودیت های ابعادی زیادی می باشند که مصرف را برای هر نوع محدود می کنند در حالی که نوع بتنی بازه بیشتری از مصرف را پوشش می دهند.
  • اسپیسرهای بتنی قالبا اقتصادی تر می باشند.
  • اسپیسرهای بتنی هم جنس بتن بوده و عملکرد حرارتی و عملکردی یکسانی با بتن دارند.
  • در صورت حرکت افقی احتمال واژگونی اسپیسرهای پلاستیکی بسیار بیشتر است.

نکته : باید توجه کرد منظور از اسپیسر بتنی ، اسپیسر های بتنی اماده و استاندارد می باشد. که دارای ظرفیت باربری مناسب می باشند.

 

اسپیسرهای بتنی :

برخی از انواع اسپیسرهای بتنی به گونه ای طراحی شده اند که نصب بسیار راحتی داشته و صرف با قراردادن یک عدد در هر مترمربع به خصوص در کف سازی یا دالهای کاور لازم را پوشش می دهند و نیاز به قلاب کردن اسپیسر به میلگرد نیست.

این امر باعث تسهیل در کار  سرعت اجرا و عدم نگرانی در واژگونی در تردد کارگران می گردد.

اسپیسرهای قالبیت استفاده در دیوار ، کف ، ستون ، تیر ، محوطه را دارای بوده و در برابر حرارت در هوای گرم مقاوم می باشند.

شما می توانید جهت مشاوره و تهیه انواع اسپیسر با بخش فروش و بازرگانی کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران به عنوان تولید کننده انواع اسپیسر تماس حاصل فرمائید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت خرید اسپیسر بتنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام / ورود