دستورالعمل آب بندی بتن
کلینیک بتن ایران
کـلینیــــک بتـــــــن ایران ، هلدینـــــگ تولـــــــــیدی ، مــــــهندسی ، بـــــــازرگانی و آموزشـــــی بتــن کشور
ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه ۸:۰۰ - ۱۸:۰۰

Search

دیگ ذوب و حرارت ماستیک های قیری گرم اجرا

دیگ ذوب و حرارت ماستیک های قیری

دیگ ذوب و حرارت ماستیک های قیری این تجهیز با کاهش هزینه اجرا ، افزایش سرعت اجرا ، ایمنی بالا ، دمای کنترل شده و عدم سوختگی و کرن شده ماستیک گزینه ای مناسب برای اجرای ماستیک های گرم اجرا می باشد.

حجم دیگ این محصول هفتاد لیتر می باشد.

این محصول دارای یک سال ضمانت می باشد.

توضیحات

شرح محصول دیگ ذوب و حرارت ماستیک های قیری:

این محصول دیگی دو جداره است که طوری طراحی شده که با اعمل حرارت غیر مستیم کنترل شده به ماستیک و انواع قیرهای پلیمری ، آنها را به روانی لازم رسانده تا در ایمنی لازم مورد استفاده اجرا قرار گیرند. این دیگ با استفاده از برق و المنت های مناسب با ایجاد حرارت غیرمستیم بدون آسیب به کیفیت محصول روانی لازم را ایجاد می کند و با شیری که بر روی آن تعبیه شده می توان ماستیک مورد نظر را در محل درز ریخت.

از مزایای این دیگ می توان به کنترل دما از 50 تا 190 درجه اشاره کرد که این امر می تواند کمک کند در دمای سرد ماستیک های سرد اجرا را نیز کمی گرم کرد.

ایمنی بالای این تجهیز و عدم نیاز به تماس با دست نیز از دیگر محاسن این سیستم است. قابلیت جابجایی در طول مسیر نیز از دیگر ویژگی های این محصول می باشد که سهولت در اجرا را باعث می گردد.

 

1 دیدگاه برای دیگ ذوب و حرارت ماستیک های قیری گرم اجرا

  1. آواتار vorbelutr ioperbir

    vorbelutr ioperbir

    I have been checking out a few of your articles and i must say pretty clever stuff. I will definitely bookmark your site.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام / ورود