دستورالعمل آب بندی بتن
کلینیک بتن ایران
کـلینیــــک بتـــــــن ایران ، هلدینـــــگ تولـــــــــیدی ، مــــــهندسی ، بـــــــازرگانی و آموزشـــــی بتــن کشور
ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه ۸:۰۰ - ۱۸:۰۰

Search

دستگاه ساب بتن ضد گرد و غبار

نحوه کار ساب بتن ضد گرد و غبار

این تجهیز به نحوی طراحی گردیده است تا ساب بتن به صورت ایمن و بدون گرد و غبار صورت پذیرد. این پیکج شامل یک کیف ABS ، یک مینی سنگ 1100 وات  صنعتی دیمردار شش حالته، قاب مخصوص وکیوم ، لوله خرطومی اتصال ، دستگاه مکنده و دمنده صنعتی ، گیره اتصال به کاربر می باشد.

توضیحات

معرفی و آشنایی با تجهیز ساب بتن ضد گرد و غبار

 

این مجموعه ابزاری مخصوص حرفه ای هاست. امروزه ساب سطوح مختلف بتنی و سیمانی بخشی از فرآیند های مختلف برای اجرای پوشش ، برداشت رنگ و … می باشد. ساب بتن و سطوح سیمانی ذاتا عملیاتی توام با گرد و غبار شدید می باشد که علاوه بر کاهش شدید دید و مشکل برای سایر کاربران ، کاهش سرعت اجرایی ، باعث مشکلات تنفسی کاربر می گردد.

از مزیت های این سیستم قابلیت تعویض مینی سنگ در صورت آسیب دیدن و استفاده جداگانه از دمنده و مکنده می باشد. با این تجهیز شما می توانید به راحتی در محیطی حتی سربسته مانند زیر زمین ، ساختمان و مخازن آب و فاضلاب ، تونل ها  بدون نگرانی از گرد و غبار و مشکلات ایمنی ناشی از جداشدگی و پرتاب سنگدانه ها به کار بپردازید. عملا این تجهیز در صورت نگهداری این سیستم در صورت استفاده بهینه می تواند همیشگی و صرفا با تعویض برخی قطعات با هزینه پایین قابل نگهداری مباشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه ساب بتن ضد گرد و غبار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت نام / ورود