مقاوم سازی سازه های بتنی
کلینیک بتن ایران
کـلینیــــک بتـــــــن ایران ، هلدینـــــگ تولـــــــــیدی ، مــــــهندسی ، بـــــــازرگانی و آموزشـــــی بتــن کشور
ساعات کاری

شنبه - پنجشنبه ۸:۰۰ - ۱۸:۰۰

Search

چسب هیلتی، قیمت و فروش چسب هیلتی

تماس برای مشاوره؟

متخصصین و کارشناسان کلینیک بتن ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

فهرست

قیمت های نمایندگی فروش چسب هیلتی RE 500 V3  و Re 100

چسب هیلتی، قیمت و فروش چسب هیلتی : از جمله شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه کاشت بولت و میلگرد در بتن ،  مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران می باشد.

کاشت میلگرد بنا به دلایل مختلف می تواند مورد استفاده قرار گیرد . از جمله محلهای مصرف کاشت میلگرد ، کاشت میلگرد در فونداسیون می باشد. مانند کاشت ریشه ستون ، کاشت ریشه دیوار برش و کاشت بولت برای تغییر مکان یا تغییر مشخصات در فونداسیون.

انواع مختلف چسب کاشت با برند های مختلف معتبر و غیر متعبری در بازار ایران ارائه می گردد. شما می توانید برای اخذ مشخصات فنی انواع چسب کاشت میلگرد در بتن و نیز قیمت کاشت میلگرد در بتن ، با انواع چسب های کاشت از جمله قیمت کاشت میلگرد با چسب هیلتی با بخش فنی و مهندسی مجموعه کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران ( 44618462-44618379 ) تماس حاصل فرمایید.

کلامات مرتبط :

تاریخ مصرف چسب هیلتی ، قیمت های چسب هیلتی ، چسب هیلتی RE 100 ، چسب هیلتی RE 500 V3 ، نمایندگی فروش چسب هیلتی ، قیمت گان چسب هیلتی

مشـــاوره ، مهندسی و اجرای کرگیری و کاشت آرماتور و بولت در بتن مسلح

سازه های بتنی به عللی مانند تغییرات نقشه ای ، اشتباهات اجرایی ، ترمیم ، مقاوم سازی و طرح های توسعه می توانند نیازمند کاشت آرماتور و یا بولت در بتن فونداسیون ، تیر ، دال و یا دیوارها باشند.  باید توجه داشت که رعایت نکات اجرایی ، استفاده از مصالح مناسب و برخورداری از تجربه اجرایی مرتبط می تواند تا حدود زیادی در کیفیت و موفقیت عملیات مورد نظر تاثیر گذار باشد.

کلینیک فنی و تخصصی بتن افتخار دارد با در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی و تجربه بالای اجرای موفق کاشت آرماتور ، بولت و کرگیری در پروژه های بزرگ و کوچک ، نسبت به ارائه با کیفیت و موفق خدمات مذکور به کارفرمایان، پیش قدم باشد.

مراحل اجرای کاشت آرماتور :

  • سوراخ کاری  به وسیله دستگاه گرد بر و یا دریل برقی، در محل معین،  برابر قطر و عمق معین شده
  • پاکسازی سوراخ حفر شده به وسیله سیستم های دمنده
  • تزریق چسب و ملات اتصال دهنده
  • نصب آرماتور در محل و نگهداری تا 24 ساعت

آزمایش کنترل کیفی عملیات :

  • تست  PULL OFF

تحلیل نتایج حاصله از تست کنترل کیفی :

  • جاری و بریده شدن آرماتور : بهترین گزینه در نتایج کسب شده بوده و تایید کننده صحت  مشخصات  فنی و اجرا می باشد.
  • قلوه کن شدن آرماتور و تخریب بتن اطراف : کم بودن عمق کاشت و ضعف مقاومت بتن.
  • بیرون آمدن آرماتور از سوراخ : کیفیت نا مطلوب چسب مصرفی ، تمیز کاری نامناسب  سرواخ حفر شده ، وجود رطوبت در سوراخ حفر شده ،  عدم اختلاط مناسب چسب مصرفی.

انواع چسب و خمیر کاشت آرماتور و بولت:

  • چسب های رزینی دو و سه جزئی
  • چسب های کاشت آرماتور پایه سیمانی

DEZOFIX   501

خمیر یا چسب کاشت آرماتور ( میلگرد ) و بولت دو جزئی

منطبق با استاندارد BS 6316 PART 2.3.7

شرح :

Dezofix  501  قوی ترین گونه مواد چسبانده بر پایه رزین های اپوکسی است  که به منظور کاشت آرماتور و بولت در دیوار و سقف طراحی شده است.

خواص و اثرات :

  • چسبندگی بسیار زیاد به بتن و فولاد
  • بدون شره
  • بدون انقباض
  • بدون نیاز به حلال
  • قابل اجرا در بتنها و مقاطع مرطوب
  • امکان کاشت آرماتور در بتن های سبک
  • محافظت از آرماتور و انکربولته در مقابل خوردگی و زنگ زدگی
  • اجرای سریع و آسان
  • استحکام بسیار عالی در مقابل مواد اسیدی و قلیایی
  • گیرش سریع

کاربرد :

  • کاشت میلگرد و انکربولت ، میله های فلزی ، استیل و …
  • ایجاد چسبندگی بین مقاطع فلزی با بتن یا سنگ

میزان مصرف: ابتدا حجم حفره را محاسبه نموده و حجم میلگرد را از آن کسر می نمائیم و با توجه به وزن مخصوص خمیر کاشت میلگرد که برابر 1.7  گرم در سانتیمترمکعب است ، میزان مصرف محاسبه می گردد.

روش مصرف : سطوح  و مقاطع محل تزریق می بایست عاری از هر گونه چربی ، گرد و غبار ، زنگ زدگی ، ذرات سست و ناپایدار و رطوبت باشد .ابتدا دو جزء سازنده خمیر کاشت آرماتور را داخل یک ظرف ریخته و با استفاده از همزن برقی ( دریل + پره )کاملا مخلوط می کنیم . مخلوط حاصله را  داخل پیستون ابزار تزریق ریخته ، درپوش پلاستیکی را داخل پیستون قرار می دهیم و کاتریج آماده شده را داخل ابزار ترزق قرار داده ، نوک نازل را برش زده و ماده کاشت آرماتور را داخل سوراخ تزریق می کنیم . توجه داشته باشید که همیشه مواد نیمی از فضای حفره را باید پر کند . سپس آرماتور در داخل حفره ، از تماس کامل سطوح حفره با خمیر کاشت میلگرد اطمینان حاصل فرمائید .

توجه 1 : تا زمانی که گیرش اولیه حاصل انجام نشده آرماتور را داخل حفره جابجا نکنید.

توجه 2 : بعد از اتمام عملیات اجراء  Dezofix  501 تمامی ابزار و تجیزات می بایست توسط آببه سرعت شسته شود . مواد خشک شده توسط تینر یا بنزین یا فشار بخار قابل پاک کردن می باشد.

انبارداری : این محصول را در مکان سرپوشیده ، دمای کمتر از 35 درجه سانتیگراد و به دور تابش خورشید و بارندگی نگهداری نمایید. از فشار زیاد پرهیز شود . عمر مفید محصول حدود 12 ماه است اگر در شرایط مناسب و در بسته بندی اصلی نگهداری گردد.

مقاله های بتن:  مصالح مصرفی در بتن | مشخصات و ضوابط مصالح مصرفی در بتن

مشخصات فیزیکی و شیمیایی :

وزن مخصوص : A+B : 1.7 گرم در سانتیمترمکعب

مقاومت فشاری : 75 تا 80 نیوتن  در میلیمترمربع

مقاومت خمشی : 40 نیوتن بر میلیمترمربع

مقاومت کششی : 235 نیوتن بر میلیمترمربع

نسبت اختلاط : A=2  و B=1

چسبندگی به فولاد : درحد گسیختگی بتن

احتیاط و  ایمنی : در هنگام استفاده حتما از دستکش و عینک ایمنی استفاده نمایید ، همانند تمامی محصولات پایه شیمیایی  ممکن است باعث آسیب شود . در صورت تماس احتمالی با چشم ها بلافاصله آن را به مدت 15 دقیقه با آب شستشو داده و به پزشک مراجعه نمایدد. در صورت تماس با پوست آن را به دقت بشوید.

تاییدیه کیفیت : تمام محصولاتی که توسط شرکت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران عرضه می گردند مطابق با استانداردهای کیفی بین المللی می باشد .

قطر آرماتور

(mm)

10

12

14

16

18

20

22

24

26

28

30

32

40

قطر حفره

( mm)

20

22

24

26

28

30

32

34

36

38

40

42

50

ارتفاع حفره برای بتن با مقاومت کمتر از 300 کیلوگرم بر سانتیمترمربع

(mm)

200

2100

220

230

240

250

260

270

280

290

300

310

400

ارتفاع حفره برای بتن با مقاومت بیشتر از 300 کیلوگرم بر سانتیمترمربع

(mm)

140

160

180

190

200

210

220

230

240

250

260

270

قطر و عمق کاشت میلگرد ( آرماتور ) و بولت در بتن

قطر و عمق کاشت میلگرد ها بسته به نوع و ترکیبات چسب کاشت متفاوت می باشد. این امر بسته به سه یا دو جزئی بودن کاشت میلگرد متغییر می باشد. اما به عنوان یک اصل اولیه برای چسب های دو جزئی ، قطر سوراخ 4 میلیمتر بیش از قطر میلگرد و برای چسب سه جزئی ده میلیمتر بزرگتر است.

در خصوص عمق نیز ، طول کاشت و سوراخ کاری 12 برابر قطر باید در نظر گرفته شود. اما باید توجه داشت که ملاک اصلی در این خصوص مشخصات فنی محصول مصرفی بوده و در صورت عدم درج مشخصات باید اعداد فوق الذکر لحاظ و به کار گرفته شود.

انواع چسب کاشت میلگرد و بولت

چسب های کاشت میلگرد دارای ترکیبات شیمیایی، مشخصات مکانیکی و کاربردی متنوعی بوده و به طور کلی از نقطه نظر بسته بندی و استفاده به سه شیوه تولید و روانه بازار می‌گردند:

چسب کاشت بولت کپسولی(شیشه ای یا پیچشی)

در داخل شیشه های شفاف تولید و عرضه می‌گردند. این چسب‌ها به صورت دو جزئی بوده و از خانواده رزین های پلی‌استر و رزین اپوکسی وینیل استر می باشند. چسب کاشت بولت کپسولی پس از شکستن جداره شیشه در مدت زمانی کوتاه گیرش بسیار بالایی ایجاد می‌کنند که در برابر محیط‌های بسیار خورنده و اسیدها بسیار مقاوم هستند

چسبهای شیشه ای یا کپسولی در سایزهای مختلف موجود می باشد و صرفاً جها کاشت بولت در بتن مورد استفاده قرار می گیرند

برای استفاده از چسبهای کپسولی از بولت مخصوص استفاده میشود که دارای سر مهره دار میباشد که پس از قرار دادن کپسول در سوراخ بولت توسط اچار بکس برقی در سوراخ پیچیده میشود

*نکته فنی مهم: این عملیات به هیچ عنوان با پیچش توسط دست امکان پذیر نیست.

نمونه چسب کپسولی  خارجی موجود در بازار ایران :

 VPK-SF شرکت کالم آلمان KALM

HPK  شرکت کالم آلمان KALM

 HVU شرکت هیلیتی HILTI

چسب کاشت میلگرد کارتریجی

به صورت دو جزئی بوده و عموماً جزء اول بر پایه رزین اپوکسی، پلی استر و وینیل استر و جزء دوم به عنوان سخت کننده بر پایه پلی آمین می‌باشد که به منظور نصب و استقرار بولت و یا آرماتور در سطوح مختلف بتنی، سنگی و چوبی بکار برده می‌شوند.

از چسبهای دوجزیی معتبر مخصوص کاشت میلگرد موجود در بازار ایران عبارتند از :

BETOFIX l-100 501 انگرشیمیایی بر پایه رزین اپوکسی دوجزئی محصول کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران

 BOSSONG – EPOXI21 انکر شیمایی ( چسب دوجزئی کاشت میلگرد شرکت بوسونگ ایتالیا )

 HILTI – RE500 V3 انکر شیمایی ( چسب دوجزئی کاشت میلگرد شرکت هیلتی )

 KALM VMK-SF انکر شیمایی چسب دوجزئی کاشت میلگرد شرکت کالم

BOSSONG – VPLUS  چسب دو جزئی کاشت میلگرد شرکت بوسونگ ایتالیا

چسب کاشت میلگرد حجمی(کیلویی یا فله ای)

عموماً به صورت دو جزئی و یا سه جزئی می‌باشد، نوعی مخلوط ۳ جزئی بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید می‌باشد. چسب کاشت میلگرد حجمی خاصیت چسبندگی فوق‌العاده‌ای به سطوح مختلف بتنی و فولادی داشته و دارای خاصیت خود متراکمی و مقاومت‌های فوق‌العاده زیاد کششی و خمشی است.

تجربه نشان داده است که از بین سه نوع چسب کاشت میلگرد اشاره شده، چسب های کارتریجی بهترین نوع چسب می‌باشند. از جمله مزایای این نوع چسب ها می‌توان به راحتی و سهولت در اجرا، پائین بودن خطای دستگاهی و انسانی و کیفیت بسیار بالا در کاشت انکرها اشاره نمود. همچنین در بخش‌های کرمو و ترک خورده بتن نیز بهترین مقاومت را از خود نشان می‌دهند. تنها عیب چسب های کاشت میلگرد کارتریجی در مقایسه با سایر چسب ها قیمت بالای آن است.از بهترین مارک های چسب های سه جزئی می توان به محصول Dezofix 500 محصول کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران اشاره کرد.

شما می توانید برای مشاوره و تهیه انواع چسب های کاشت میلگرد و یا اجرای کاشت میلگرد با شماره های 44618462-44618379-09120916272 تماس حاصل فرمایید.

 

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ثبت نام / ورود